Autor |
Wiadomość |
Italiano |
Wysłany: Nie 14:14, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
rabatu nie mam ale ceny sa przyzwoite |
|
|
Taha |
Wysłany: Nie 12:22, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
hmm a jakis rabat tam u nich masz ?? |
|
|
Italiano |
Wysłany: Sob 11:46, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
tutaj pytałeś? ja zawsze kupuje u nich czesci polecam! |
|
|
Taha |
Wysłany: Sob 7:05, 12 Kwi 2008 Temat postu: Gdy wilgotna umiera ?? |
|
heh mam mały kłopot - gdy auto jest zawilgocone (np po myciu) potrafi nie działać poki dobrze nie wyschnie - znaczy sie odpali pochodzi na luzie jednak gdy dodam gazu i powinno przejsc powyzej 1 tys obr automatycznie gasnie ??
ja stawiam ze gdzies na kablach ma przebicie - tylko gdzie. jesli mial ktos podobny przypadek pisac
BTW własnie stoje na orlenie przymusowo - ide po nowe kable i prostownik do domku jesli sobie poradze to napisze w jaki magiczny sposób to zrobiłem
Rotfl & LoL normalnie - podszedłem do mojej pieknej - sie juz zebralem w sobie (narzedzia kable - akumulator chciałem wyjmowac itp itd)
hmm zaczynam od kabli zapłonowych - zdejmuje stare, co sie okazało nowe od 33 sa za krótkie (w sumie one nowe nie są - inne i suche) w pierwszej chwili szlaq mnie trafił - no nic odstała przeciez 1h wiec próbuje odpalic - działa
- wciskam gaz - działa (troche pokasłała i działa ) rozgrzała sie do 80 st C i jazda - normalnie zero kłopotu zarowno na paliwie jak i gazie
wystarczyło tylko kable poruszyc i wsio w temacie
BTW. Jak ktos ma taniej taniej czesci (sklep) to szukam długich kabli do AR 33 (tylko ze zupełnie nowych ) |
|
|