Autor |
Wiadomość |
KubaRudy89 |
Wysłany: Nie 19:18, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Może napisz na Alfa Club tam kilku fachowców od Tuningu jest więc może ci odpowiedzą (np.Admin Kozzmos) |
|
|
kerm |
Wysłany: Nie 19:12, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
KubaRudy89 napisał: | kerm napisał: | Bo nawet jeśli moc pójdzie wyżej to i tak mnie przy 7000 obr czeka następny bieg w selespeedzie... |
A nie da się Selespeeda zmodyfikować żeby nie zmieniał sam biegu przy 7000 obr albo przełączał wyżej ;P |
Pewnie się da... ale do tego trzeba chyba bardziej jakiegoś cwaniaka programisty, niż mechanika... no i examiner zeby wgrać soft w selespeed... w Polsce raczej mało realne... |
|
|
KubaRudy89 |
Wysłany: Nie 19:05, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
kerm napisał: | Bo nawet jeśli moc pójdzie wyżej to i tak mnie przy 7000 obr czeka następny bieg w selespeedzie... |
A nie da się Selespeeda zmodyfikować żeby nie zmieniał sam biegu przy 7000 obr albo przełączał wyżej ;P |
|
|
kerm |
Wysłany: Nie 19:02, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
KubaRudy89 napisał: | Arek ma końcówkę ULTERA ale cały tłumik to nie wiem ;/ |
Końcówka, końcówką... ale tłumik jak chodzi to jest pytanie... żeby momentu obrotowego na wyższe obroty nie przenosił bo będę zamulał w mieście... i skróci mi się zakres pracy optymalnej (od momentu do mocy maks) bo nawet jeśli moc pójdzie wyżej to i tak mnie przy 7000 obr czeka następny bieg w selespeedzie... |
|
|
KubaRudy89 |
Wysłany: Nie 18:56, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Arek ma końcówkę ULTERA ale cały tłumik to nie wiem ;/ |
|
|
kerm |
Wysłany: Nie 18:53, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
A miał ktoś do czynienia z tłumikami ultera? bo takowy kosztuje około 500 zł a nie 2500 jak za supersprinta lub 1500 jak za raggazona... Jeżeli polski ulter byłby dobrej jakości i nie obniżał mocy i momentu obrotowego silnika to w sumie rzeczywiście lepiej wziąć go niż końcówke... |
|
|
KubaRudy89 |
Wysłany: Pią 17:02, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
kerm napisał: | KubaRudy89 napisał: | Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ? |
W tym momencie tylko i wyłącznie na wyglądzie, pisałem w pierwszym poście... |
A rzeczywiście, chyba nie dokończa doczytałem |
|
|
kerm |
Wysłany: Pią 16:56, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
KubaRudy89 napisał: | Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ? |
W tym momencie tylko i wyłącznie na wyglądzie, pisałem w pierwszym poście... |
|
|
KubaRudy89 |
Wysłany: Pią 16:55, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ? |
|
|
kerm |
Wysłany: Pią 16:54, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
adam_one napisał: | Na Twoim miejscu zastanowiłbym sie czy zrobic to na zasadzie koncowki czy całego układu (lub jego częsci) Kazdy wie ze muffler w 147 jest badziewski - cały koroduje, lata, i brzydko wyglada. Moze lepiej przyoszczedzic troche grosza i wymienic przynajmniej cały tlumik i czesc dolotu z koncowka? z zainstalowaniem samej koncowki na ten tlumik to byloby jak walenie hameraidu na podwozie macieja (maciej bez obrazy). Efekt zmian w calym ukladzie jest swietny i znacznie bardziej cieszy buzie:) |
No własnie jakby mi cały tłumik już odpadał i korodował to bym się zdecydował na całość... ale narazie ma się dobrze, więc poczekam z takimi zmianami do jego końca... narazie nie ma sensu wydawać 2500 na tlumik koncowy Supersprinta... a końcówka jest za 100... z resztą to nie ma dzwięku polepszać i nachalnie wystawać tylko maskować nie zaciekawą rurę która jest aktualnie... |
|
|
KubaRudy89 |
|
|
adam_one |
Wysłany: Pią 14:52, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
nastepnym razem jak przypie***** do 7 tys obr. to zobaczysz jaki jest glosny |
|
|
KubaRudy89 |
Wysłany: Pią 12:46, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
Też uważam że jak już coś robić to całość ale to zależy od budżetu.
Ale pamiętaj Boxera ani V6 nie wykrzesasz z TS ale dźwięk wysokoobrotowej jednostki rzędowej też fajnie brzmi np. u Adama choć mógł by być głośniejszy ;P |
|
|
adam_one |
Wysłany: Pią 9:09, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
Na Twoim miejscu zastanowiłbym sie czy zrobic to na zasadzie koncowki czy całego układu (lub jego częsci) Kazdy wie ze muffler w 147 jest badziewski - cały koroduje, lata, i brzydko wyglada. Moze lepiej przyoszczedzic troche grosza i wymienic przynajmniej cały tlumik i czesc dolotu z koncowka? z zainstalowaniem samej koncowki na ten tlumik to byloby jak walenie hameraidu na podwozie macieja (maciej bez obrazy). Efekt zmian w calym ukladzie jest swietny i znacznie bardziej cieszy buzie:) |
|
|
arktos |
Wysłany: Czw 23:53, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
Zgadza się Kuba remus też dobre produkuje ale jeżeli miałbym wybierać to tylko z tych dwóch marek co podałem naprawde dobrze gadają w Alfach |
|
|