Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kerm
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:47, 06 Maj 2010 Temat postu: Końcówka wydechu |
|
|
Jako, że wydech w moim samochodzie zbyt piękny nie jest, zastanawiam się nad kupnem jakiejś końcówki wydechu... tylko nie jakiejś wiejskiej, co będzie wyglądać jak rynna i wystawać na 5 m za auto.... Mógłby mi ktoś coś polecić w tym temacie ? Czy takie coś jest przyspawywane do wydechu, czy może jakoś mocowane na zaciski, jeśli na zaciski to czy się nie obluzowywuje po pewnym czasie... No i fajnie jeśli nie modyfikowało by brzmienia wydechu, a tym bardziej nie wpadało w jakieś wibracje podczas jego pracy i hałasowało... nie posiadam golfa TDI więc ma być "ze smakiem".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arktos
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:33, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Z górnej półki to SUPERSPRINT
a troszke tańszy to ULTER
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:46, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
arktos napisał: | Z górnej półki to SUPERSPRINT
a troszke tańszy to ULTER |
a REMUS też chyba dobre produkuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arktos
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:53, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadza się Kuba remus też dobre produkuje ale jeżeli miałbym wybierać to tylko z tych dwóch marek co podałem naprawde dobrze gadają w Alfach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam_one
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon
|
Wysłany: Pią 9:09, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na Twoim miejscu zastanowiłbym sie czy zrobic to na zasadzie koncowki czy całego układu (lub jego częsci) Kazdy wie ze muffler w 147 jest badziewski - cały koroduje, lata, i brzydko wyglada. Moze lepiej przyoszczedzic troche grosza i wymienic przynajmniej cały tlumik i czesc dolotu z koncowka? z zainstalowaniem samej koncowki na ten tlumik to byloby jak walenie hameraidu na podwozie macieja (maciej bez obrazy). Efekt zmian w calym ukladzie jest swietny i znacznie bardziej cieszy buzie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:46, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Też uważam że jak już coś robić to całość ale to zależy od budżetu.
Ale pamiętaj Boxera ani V6 nie wykrzesasz z TS ale dźwięk wysokoobrotowej jednostki rzędowej też fajnie brzmi np. u Adama choć mógł by być głośniejszy ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam_one
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon
|
Wysłany: Pią 14:52, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nastepnym razem jak przypie***** do 7 tys obr. to zobaczysz jaki jest glosny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adam_one dnia Pią 14:53, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
kerm
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:54, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
adam_one napisał: | Na Twoim miejscu zastanowiłbym sie czy zrobic to na zasadzie koncowki czy całego układu (lub jego częsci) Kazdy wie ze muffler w 147 jest badziewski - cały koroduje, lata, i brzydko wyglada. Moze lepiej przyoszczedzic troche grosza i wymienic przynajmniej cały tlumik i czesc dolotu z koncowka? z zainstalowaniem samej koncowki na ten tlumik to byloby jak walenie hameraidu na podwozie macieja (maciej bez obrazy). Efekt zmian w calym ukladzie jest swietny i znacznie bardziej cieszy buzie:) |
No własnie jakby mi cały tłumik już odpadał i korodował to bym się zdecydował na całość... ale narazie ma się dobrze, więc poczekam z takimi zmianami do jego końca... narazie nie ma sensu wydawać 2500 na tlumik koncowy Supersprinta... a końcówka jest za 100... z resztą to nie ma dzwięku polepszać i nachalnie wystawać tylko maskować nie zaciekawą rurę która jest aktualnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:55, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kerm
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:56, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
KubaRudy89 napisał: | Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ? |
W tym momencie tylko i wyłącznie na wyglądzie, pisałem w pierwszym poście...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:02, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kerm napisał: | KubaRudy89 napisał: | Czy bardziej zależy ci na wyglądzie czy dźwięku ? |
W tym momencie tylko i wyłącznie na wyglądzie, pisałem w pierwszym poście... |
A rzeczywiście, chyba nie dokończa doczytałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kerm
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:53, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A miał ktoś do czynienia z tłumikami ultera? bo takowy kosztuje około 500 zł a nie 2500 jak za supersprinta lub 1500 jak za raggazona... Jeżeli polski ulter byłby dobrej jakości i nie obniżał mocy i momentu obrotowego silnika to w sumie rzeczywiście lepiej wziąć go niż końcówke...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:56, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Arek ma końcówkę ULTERA ale cały tłumik to nie wiem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kerm
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:02, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
KubaRudy89 napisał: | Arek ma końcówkę ULTERA ale cały tłumik to nie wiem ;/ |
Końcówka, końcówką... ale tłumik jak chodzi to jest pytanie... żeby momentu obrotowego na wyższe obroty nie przenosił bo będę zamulał w mieście... i skróci mi się zakres pracy optymalnej (od momentu do mocy maks) bo nawet jeśli moc pójdzie wyżej to i tak mnie przy 7000 obr czeka następny bieg w selespeedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|