Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bob1976
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz BACZYŃSKIEGO 39 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:32, 16 Sie 2009 Temat postu: Olej do 156 |
|
|
dwa miesiace temu wymieniali mi w warsztacie olej na mobil 5 w 30 .w tej chwili musze zrobic mala dolewke tyle tylko ze nie wiem dokladnie jaki to musi byc bo w necie sa rozne rodzaje mobila 5 w 30 .jakies sugestie?
warsztat ma urlop wiec nie mam jak sie ich zapytac.Moja fura to alfa 156 sportwagon 2.0benzyna 2000r.z gory dzieki za porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
adam_one
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Fordon
|
Wysłany: Wto 18:26, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
ile przejechales km od czasu wymiany oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bob1976
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz BACZYŃSKIEGO 39 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:00, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
około 2 tys km wiec na pewno nie trzeba zmieniac oleju.dolewka starczy bo te hujki z warszatu na solnej wlali mi na styk do polowy.zapytalem mechanikow w pracy i powiedzieli ze moge kupic polsyntetyk mobil fe 5 w 30 i bedzie git.bo wiedziec trzeba ze 5 w 30 wystepuje rowniez pelene systetk uniwersalny do diesla jak i do benzyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:12, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
szanowni koledzy, radze zwrucic uwage swoim mechanikom ze silniki z rodziny TS nie lubia niskiego stanu oleju, a stan w okolicach polowy skali nalezy traktowac jako KRYTYCZNY ! Dla silnikow z rodziny TS bezwzglednie nalezy utrzymywac poziom oleju tuz pod gorna kreska z uwagi na utrzymywanie wariatora oraz panewek walu korbowego w dobrym stanie.
Radze rozniez nie zapominac o czestej kontroli stanu poziomu oleju w tych silnikach gdyz nawet dla zdrowego silnika normy zuzycia sa wysobie i nalezy go uzupelniac utrzymujac wysoki stan.
Wymiana oleju pomimo ze fabrycznie zalecana co 20 tysiecy powinna sie odbywac co 10 tysiecy km, razem z filtrem oleju oczywiscie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|