Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Taha
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice/Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:40, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Maciej napisał: | RAPORT
było tak :
95 shell zwykła - zasuwała fajnie
99+ VPR - zasuwała niesamowicie
95 VP -zauważalny spadek w stosunku do VPRacing
95 VP (dolałem pare litrów) tak jakby silnik zamulał...... brak mocy momentami...
95 shell zwykła - znowu odzyskała wigor......
może mi sie wydawało albo miała goszy dzień ale ten zwykły V-Power coś jej nie służy chyba.....
przejade bak 95 i znowu naleje kilka litrow VP dla testu....
choć może to kwestia filtra paliwa za wymiane którego nie mogesię zabrać.... |
czego kolwiek nie nalejesz to nie zobaczysz wielkich roznic
szczególnie gdy 20 lat twoje auto jezdziło na chrzczonej 93 z Omska
masz dobry i jak na wage auta bardzo silny silnik - twoje wydaje mi sie to po prostu wyobraźnia (tak jak to ze u mnie ciągłe coś puka ). Nie może auto chodzić gorzej na VP niż zwyklej 95 - nie jest to możliwe. Podejrzewam ze minimalna różnica dla ciebie jest w przypadku V-power Racing i oczekujesz takiego efektu od V-power 95
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
jacoff
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Osowa Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:11, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
TAHA: pytanie do Ciebie jako znawcy SHella - Jak ma sie sprawa z POWERGas ??
Czym sie rozni od konkurencji itp?
Z gory dzieki za odp, bo ciekawi mnie co mozna zrobic z LPG zeby byl lepszy
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Taha
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice/Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:05, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o gaz to mamy tylko jeden rodzaj - dodatek power to po prostu reklama
Jednak mieszanka tego gazu jest na pewno dobrana poprawnie - na shellu wiem ze mieszankę zmienia sie 2a razy w roku (chodzi o proporcje propanu i butanu) na zimę i lato. Zimowy jest droższy dlatego ze więcej jest butanu który ma inna temperaturę skraplania ale za to jest droższym gazem. Gaz z shella jest tylko mieszanina tych 2 komponentów i nie słyszałem o innych składnikach - ale cóż w rafinerii nie pracuje w każdym razie nie jest rozrzedzany jak na lukoilach wiec nie zdziw sie jak więcej ci go w butle wejdzie. Z opinii klientów wiem ze robią na nim więcej kilometrów aniżeli na gazie konkurencji a chyba o to chodzi o osiągach poza spalaniem nikt nic nie mówi - bo chyba nie o to chodzi.
Suma sumarum : na jakosc mieszanki LPG Power Gaz nie ma wpływu w jaki kolwiek sposób pracownik stacji i kierowca cysterny. LPG jest u nas mieszanka napewno taką jaką określaja przepisy (w przypadku gazu zarówno przepisy BHP jak i nakazy dotyczące samego paliwa sa dość scisle okreslone) ponadto raz na kwartał mierzy sie czy licznik z dystrybutora LPG nie oszukuje, końcówek nie wlewamy gdyż komputer wyłacza cały system gdy w zbiorniku głównym mamy 17% mieszanki. W tym momencie nie mogę nic zrobić poza wywieszeniem kartki BRAK GAZU Ponadto zauważ że tylko na shellu zatankujesz od co najmniej 10 litrów
jnest to spowodowane tym że sam dystrybutor poniżej tej kwoty może odrobinę przekłamywać. Mogę tylko polecić by starać sie gaz tankować do pełna - to pozwoli by w twoim aucie ilość gazu była poprawna - pamiętaj ze cały system działa na zasadzie ciśnienia - w zbiorniku auta jest coś takiego jak poziom bezpieczeństwa (bodajże do nawet 10% zbiornika ) to na wypadek gdyby mieszanka sie rozprężyła pod wpływem temperatury (nie zostawiaj auta zatankowanego do pełna na słońcu bo cześć gazu ucieknie przez zawór bezp. )
Jedno wiem gaz na shellu jest nieco droższy niż u konkurencji - jednak nasi klienci jak chyba każdy użytkownik instalacji LPG liczą koszty - i stwierdzają ze sie opłaca im przepłacić parę groszy zakładając że robią więcej kilometrów ( nie słyszałem by komuś po gazie z shella coś sie z silnikiem działo - na pewno pod tym względem będzie podobnie do orlenu czy statoila )
życzę miłego liczenia
gdy miałem alfe na gaz tankowałem tylko shellu i Orlenie ale mało sie przejmowałem tym ile auto spala itp. albo jak gaz stoi w porównaniu do orlenu - nie tankowałem tylko na Lukoilach Jetach Dzwonnikach i innych leśnych stacjach ( po nich naprawdę auto mi umierało )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maciej
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 1143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz wyzyny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:28, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem może faktycznie masz racje bo mi co chwila sie wydaje że coś stuka czy burczy i co moment zciszam radio hehe ale moja Alfa chyba najbardziej lubi 95 z shella
-> na tym na wyżynach (wojska polskiego) już obsługa kojarzy moją Alfe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JackL
Gość
|
Wysłany: Wto 21:41, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko i wyłącznie 99+VPR:)
Zauważyłem, że efektywność silnika jest większa, a czas reakcji auta (co jest chyba bardzo ważne, przynajmniej dla mnie) jest krótszy.
I oczywiście tylko i wyłącznie Shell:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|