Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:12, 25 Mar 2009 Temat postu: diagnostyka AR przez OBD, kasowanie bledow itp |
|
|
generalnie sprawa wyglada tak ze potrzebuje kilku roznych aut aby sie pobawic z ich ECU
2,4 JTD mam opanowane, mysle ze 1,9 tez powinno pujsc
chetnie sie sprawdze na jakims TS
jesli ktos ma potrzebe przy okazji ktorej moglbym sie podpiac do jego auta to prosze o info na GG lub maila
jesli uda sie polaczyc to kasuje bledy itp oczywiscie za free:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pasik77
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bydgoszcz-okole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:41, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To ja się piszę , byłem w autexie bo zaswieciła się kontrolka i powiedziano mi ze za slaba mieszanka, wykasowal błąd ale po ok.200km zaswieciła się znowu, auto jezdzi ok, nic nie szarpie ,przerywa, a tankuje od tamtej pory 98 oktanów lub 100 z shela. Mam podejrzenia ze to sondy fiksuja. do wiadomosci 2000r 156 SW 2.0 TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
suskiewicz.pl
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:22, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A diagnostykę automatycznej skrzyni tez prowadzisz???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:09, 14 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma szans na salespeeda, do tego chyba tylko examiner w ASO, watpie aby nawet Alfadiag podolal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacoff
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz - Osowa Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:36, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jakbys mial czas i potrzebe to dysponuje 166 3.0 24v do testow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
greenek
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:04, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Witam, czy ta możliwość diagnostyki auta jest nadal aktualna? Mam 2,4JTD 2004, świeci się kontrolka silnika, mam też podane komunikaty jakie otrzymałem z ASO w Niemczech ale potrzebuję porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:09, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy mam definicje do JTDm, odezwij sie na GG, poszukam i dam cynk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
greenek
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:09, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Poszło na GG, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
greenek
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:48, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tomasz; Napisałem Ci na GG, ale nie wiem czy dotarło, ponawiam swoją prośbę, w razie czego tel.509511780
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:03, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
cholerka faktycznie sie odzywales :/
napisz mi jeszcze prosze jakie masz kody bledow z tego niemieckiego ASO
wprawdzie jeszcze przez okolo tydzien-1,5 jestem uziemiony bez auta ale przynajmniej cos pomysle na tym twoim nieszczesciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
greenek
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:24, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Może nie tyle nieszczęście co usterka którą trzeba w końcu usunąć
Mam takie kody błędów:
P0480
P0481
P0692
Jakby co to mogę zeskanować ten raport i Ci podesłać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:38, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wszytskie komunikaty bledow informuja o problemie z dzialaniem wentylatorow chlodnicy (P0480 i P0481 to problem z ukladem elektrycznym wentylatorow chlodnicy odpowiednio bieg I i II - powod to zazwyczaj uszkodzony przekaznik, odlaczony wentylator, przepalony bezpiecznik, przepalony rezystor I biegu)
podejrzewam ze podczas pracy silnika byly one odlaczane stad ECU zapamietal blad, nie mniej jednak zaden z tych bledow nie powienien wg mnie powodowac zapalenia sie kontrolki "check engine" (no chyba ze P0692 ale to tez mocno naciagane)
powiedz mi jeszcze czy kontrolka pali ci sie od chwili jak masz auto czy moze zapalila sie juz po zakupie, a bledy byly zczytane wczesniej ?
generalnie wg mnie te bledy nie powinny powodowac zadnych dysfukcji pracy silnika jesli oczywiscie masz w tej chwili sprawne wentylatory ale to bys zauwazyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
greenek
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Fordon Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:55, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Te błędy zostały sczytane po tym jak się zapaliła kontrolka "check engine". Kiedy ją objeżdżałem pierwszy raz, wszystko było ok. Problem pojawił się w dniu kiedy doszło do transakcji. Wtedy podjechałem do ASO w DE i tam otrzymałem ten raport.
Mechanik przeglądał instalację, twierdzi że wszystko jest ok, tzn. wentylatory, przekaźniki i przewody. Problem w/g niego tkwi w komputerze, nie jest on specem od Alf i dlatego szukam pomocy aby zweryfikować jego diagnozę.
Tak jak mówiłem wentylatory są ok, ale nie włączają się....zimą to nie jest jeszcze problemem, ale muszę to i tak rozwikłać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomasz Antkowiak
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:24, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ok mniej wiecej rozumiem
bledy mysle ze mozna skasowac, ale wg mnie problem lezy w przekaznikach lub bezpieczniku - to wynika z opisu bledu oraz z moich doswiadczen z wlasnymi wentylatorami
swoje autko odbieram z naprawy w najblizszy piatek 23.10, wiec mozemy umowic sie w tygodniu 44 i zerknac co tam u ciebie pod maska
do tego czasu warto abys sprawdzil czy wentylatory beda pracowac jesli wyjmiesz przekazniki i zewrzesz styki pradowe w gniezdzie przekaznika, wtedy wentylatory powinny ruszyc
mozesz tez sprawdzic same przekazniki przykladajac do stykow sterujacych napiecie 12V i sprawdzajac czy zamyka sie obwod pradowy
w razie W mam gdzies schemat instalacji wentylatorow
pamietaj jeszcze o jednej waznej rzeczy... mianowicie podczas kiedy wlaczona jest klimatyzacja praca wentylatorow steruje wylacznie presostat, a nie ECU, stad wnioskuje ze wina wcale nie lezy po stronie ECU a raczej instalacji elektrycznej ukladu zasilania wentylatorow
Pozdrawiam!
PS. jak cos to dawaj na GG, postaram sie costam jeszcze podpowiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrzej 1963
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Szwederowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:07, 17 Paź 2009 Temat postu: Alfa 156 2,4 jtd mała kicha |
|
|
Witam mam mały no może problem niby wszystko jest ok ,ale no wlaśnie jak trochę przycisnę gaz to nagle słabnie .Zapala się wowczas kontrolka silnika i kicha nie wkręca się więcej jak 3000 obrotow ,trochę pośmigam kontrolka gaśnie i jak jeżdżę normalnie to jest ok a jak znowu przycisnę to jest to samo .Proszę o pomoc .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|